24 Ocak 2011 Pazartesi

Teşekkürler Allah'ım

S'nin birbirinden ilginç ve komik Suriye hatıraları artık telefonumuza mesaj halinde düşmeye başladı. Sabah uyandığımda bilmem kaç karakter olan o hoş mesajları okuyarak, mutluluk enerjisi depoluyorum. Anlıyorum ki ne durumda olursam olayım S ve diğer dostlarım varlıklarıyla bile destek olmaya yetiyorlar.
Dost dedim, telefonuma bir mesaj daha geldi... Nur bana seslenmiş, hem de nasıl bir seslenme...
Ve evet Allah'ım bu yardımın için ne kadar şükretsem yetmez.

3 yorum:

  1. Eh bu da tevafuk değil de nedir şimdi.
    Efendim arzedeyim;blogta(bu blogun neden bir ismi yok blogger:)
    S' nin msjlarıyla mutluluk enerjisi depoladığınızı yazınca siz,ben de not düşecektim ben de enerji depolamak istiyoruuumm diye:) sonra akşam bir süreliğine Ş'nin telefonunun iç arkadaşı olan hattımı bir ihtiyaç saikiyle açınca bir de ne göreyim;amaniin S'nin o birbirinden şirin ve komik msjları adres karıştırıp ya da adres unutup bana da düşmeye başlamasın mi:) gece yarısına doğru bitmek üzre olan enerjim böylece yerine gelmiş oldu ve ben hala uyumayıp tashih yapabiliyorum:) ben de şükrediyorum böyle güzel arkadaşlarla tanıştırdıgı için Rabbimize.

    YanıtlaSil
  2. Hay allah :) "zihnimdekilacivertimge"
    Afv buyurunuz. Isim bir miktar uzun olduğundan olacak ki,hiç aklıma gelmedi ya da katiben sana blog diye hitab ettiğinden beni de yanılttı bu hitap:)
    Bence bi müsait vakitte konuş onunla,sonuçta bir adın var senin.Hadi diyelim uzun geliyor hitab ederken o halde sadece "Sevgili Lac/im"de diyemez miydi.Aaa.(özrüm kabahatimden büyük durumları yahut zeytûnyağı gibi üste çıkma pozisyonları:)

    YanıtlaSil
  3. Demek S iki numaraya birden göndermiş, ne hoş tevafuk.. Bayıldım :)

    Estağfurullah abla, güzel bir talep.. Bir değerlendireyim. Ama sen dilediğin gibi seslenebilirsin ona....
    Laci filan da diyebilirsin:)

    YanıtlaSil