24 Ağustos 2013 Cumartesi

ihlas risalesini ezbere okumuştu Sudan'lı

Sudan'lı. Adı Havva mıydı, Fatma mıydı? İkisinden biri. Fatma olması kuvvetle muhtemel. Ben de yanlışlıkla Havva deyip sonradan düzeltiyordum galiba. Emin değilim. Hafızam gittikçe zayıflıyor. Yakında kendi adımı bile unutabilirim. İyi de kendi adımı unutmuştum ya ben zaten. Bak kendi adımı unutmuş olduğumu hatırladım elhamdülillah. Artık devlet ve ona bağlı bütün resmi kurumlar beni yeni adımla biliyor. Beni eski adımla bilen bütün insanları sildim. Devlet olsa onu bile silerim. O da kim, ne işime yarayacak? Ne vergi ödediğim bir işe sahibim, ne de kirasını ödediğim bir eve. Buna da elhamdülillah.
İyi de Fatma'dan buraya nasıl geldik şimdi ya da Havva'dan? İyisi mi ben ona Sudan'lı diyeyim. Sudan'lı giderken ne yaptı biliyor musun? Bana şalını verdi. Muhtemelen sürekli taktığı bir şaldı. Bir kere başında görmüştüm zaten. Siyah beyaz bir şal. O konuşmakta zorlandığı Türkçesiyle bana "Kardeş sana bunu hediye ederim" demişti.
Bu Sudan'lı bana ne yaptı bilmiyorum.
Bazı insanlar bana bir şeyler yapıyor ama ne?
Galiba bunu da hatırlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder