23 Ağustos 2012 Perşembe

akıl fikir ver Rabbim...

Az önce kadınının biri çığlık çığlığa "Yalvarırım kurtarın, öldürüyorlar." diye bağırmaya başladı. Tabii hemen bahçeye koştuk. Yoo kurtarmaya filan değil, neden olacak merakımızdan. Ne işimiz var başımızı belaya mı sokacağız. Nefret ediyorum bu toplumsal duyarsızlığımızdan, nefret!!!
Bakalım hesap günü Allah'a ne diyeceğiz. Rabbim gidecektim ama başım belaya girmesin diye...
Kimse bu duyarsızlığın faturasının birgün kendine kesileceğini unutmasın. Akşam bir suları...


Bütün saçmalıklar beni buluyor sanki. Arkadaşımla hastanedeyiz. O muayeneye girdi. Bende telefonumla meşgulüm. Meraklı amcanın biri soruyor.
- Daha önce karşılaşmış mıydık?
- Bilmiyorum
- Memleket Bayburt mu?
- Hayır
- Nere?
- K
- Hımm ne güzel, ne güzel
Nihayet arkadaşım geliyor, ben muayeneye giriyorum ve aynı amcayla aralarında şu konuşma geçiyor
- Arkadaşın sözlü ya da nişanlı mı?
- Neden soruyorsunuz?
- Bize bir gelin lazım da
- Hönk

Hey Allahım ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder